سپاهان در اندیشه بازگشت به صدر جدول/ قلعه‌نویی به دنبال انتقام از صنعت‌نفت

سپاهان در اندیشه بازگشت به صدر جدول/ قلعه‌نویی به دنبال انتقام از صنعت‌نفت

شاگردان نویدکیا که در هفته بیستم صدر جدول را به دلیل تساوی مقابل نفت مسجدسلیمان به خاطر تفاصل گل کمتر نسبت به پرسپولیس از دست دادند این هفته این فرصت را دارند که با توجه به غیبت تیم‌هایی آسیایی از جمله پرسپولیس صدر جدول را بار دیگر از آن خود کنند.

البته سپاهان در این مسیر باید از سد محکمی به نام نساجی بگذرد، آنهم در شرایطی که شاگردان الهامی در دوران اوج خود به سر می‌برند. نساجی بعد از آمدن الهامی موفق به کسب دو پیروزی در لیگ برتر و یک پیروزی در جام حذفی شده‌ است و تنها در هفته بیستم در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس تن به شکست دادند.

دیدار رفت دو تیم با نتیجه چهار بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید. سپاهان هم اکنون با ۴۱ امتیاز و به دلیل تقاضل گل کمتر نسبت به پرسپولیس در رده دوم جدول قرار دارد. نساجی هم با ۱۶ امتیاز پانزدهم است.

*ملاقات علیمنصور و تارتار در اراک

در دیگر دیدار این هفته آلومینیوم در اراک میزبان پیکان است. اراکی‌ها که بعد از جدایی خطیبی شرایط دشواری را تحمل می‌کردند بعد از آمدن منصوریان ورق را برگردانده و بار دیگر به ریل موفقیت بازگشته‌اند. شاگردان منصوریان طی سه دیدار گذشته موفق به کسب یک پیروزی و دو تساوی شده‌اند و شرایط نسبتاً مناسبی در جدول رده‌بندی دارند.

در سوی مقابل پیکان با تارتار نیز روزهای پر فراز و نشیبی را پشت سر می‌گذارد و به دنبال بازگشت به روزهای خوب گذشته با کسب پیروزی در خانه آلومینیوم است. پیکانی‌ها هفته بیستم با دو گل مغلوب گل‌گهر شده بودند.

دیدار رفت دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود. آلومینیوم هم اکنون با ۲۸ امتیاز و به دلیل تقاضل گل کمتر نسبت به مس در رده ششم جدول قرار دارد. پیکان هم با ۲۵ امتیاز یازدهم است.

اخبار مرتبط

با خرید جدید سپاهان آشنا شوید ؛ ستاره نساجی !

نویدکیا: دیدگاه بازیکنان سپاهان باید برای ۹۰ دقیقه بازی باشد

سرمربی نساجی: اختلاف تیم ما با سپاهان ۴ گل نبود

0 نظر

ارسال نظر

capcha